27 juli 2016

Bättre vecka - just do it!

Livet är vad du gör det till.

Jag har haft en mycket bra vecka sedan jag förra veckan var frustrerad och trött och uttråkad. Vi har cyklat och lekt i parker och varit på kalas och på landet. Jag har jumppat och njutit av god mat och läst och badat bastu.

Viktigast är att ta sig ut hemifrån har jag insett. Inte sitta och vänta på att klockan ska bli lunch, sovdags, middag eller något annat. Göra, göra, göra.


I år är ett bra kantarellår, kan jag intyga. 



På måndagseftermiddagen tog jag hunden med mig och gick en promenad alldeles ensam på landet medan A sov (med mamma och pappa). Jag hade varken musik eller podd i öronen, ingen att prata med, jag bara gick i tystnaden i 20 minuter och det var så oerhört rogivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar