3 dec. 2014

Skärmtips

Eftersom jag 97 procent av tiden är hemma i soffan så tittar jag mycket på rörlig bild på olika skärmar. En produktion som jag och T fastnat för är The Norden. Serien syns högst antagligen också på Yle Fem, men finns det någon kvar som fortfarande kollar på teve på bestämda sändningstider.
Jag har dessutom tittat på den finska serien Imettäjät, Mammor som ammar. Den är inte alls lika spännande, lärorik och välproducerad men den är riktigt mysig.
Dessutom visades ju The Walking Deads sista avsnitt före vinterpausen i helgen. AMC har fått en kritikstorm över sig för att de spoilade slutet på avsnittet på Facebook före alla fans hade hunnit se avsnittet, men personligen störs jag inte så mycket av spoilers. Anywhichway har TWD haft sina bra och sämre avsnitt och säsonger, men som helhet skulle jag säga att se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar