16 apr. 2014

Bröllop in the making

Saker börjar falla på sin plats gällande vårt bröllop i augusti. Nu har vi börjat arrangera sakerna med cateringen, menyn är bestämd, vigselförrättaren bokad, fotograf bokad, trubadur bokad, bröllopskaka förhandsbeställd (men den planerar vi fortfarande) etcetera. Det som nu närmast skapar oro för mig är brudklänningen. Jag vill ha en klänning, det är sällan (aldrig) jag använder klänning men det känns som att nu har jag min chans att låta en expert peka ut en snygg klänning som passar på mig och så ha den en hel dag. Men det här med att veta hurdan storlek man behöver är ju minst sagt en utmaning... Jag har just nu ingen aning hur hela processen ska gå till, jag vet bara att snart måste jag börja göra något åt det. En kompis har lovat hjälpa mig och komma med mig till affärerna, så vi får nu se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar