29 jan. 2015

Bebisupdate

Min son. Det vackraste jag vet. Idag är han 3 månader och 9 dagar gammal. De mest omvälvande 3 månaderna och 9 dagarna i mitt liv.

Vad gör vi om dagarna?

Ammar. Är ute ett varv med vagnen. Jag surfar på nätet/skriver/bloggar och han sover eller äter i min famn. Beundrar varandra. Pratar. Lär oss saker.

Vad gör vi om nätterna?

Sover med undantag för 2-4 matpauser då han snabbt äter sig nöjd. Vi liggammar och han sover i vår säng så jag tror jag aldrig varit så utvilad som jag är för tillfället. Jag sover minst 8 timmar per natt.


Summa summarum?

Tiden med A har varit den bästa tiden i mitt liv. Han är lugn och harmonisk och det är jag med. Vi synkar helt enkelt.

Vid något tillfälle ska jag skriva mer om amningen för jag vet att det intresserar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar