16 mars 2015

Fira fira hela helgen

Hela familjen var helt slut igår efter veckoslutets kalas med hemmet fullt av gäster. A fick träffa alla kusiner efter en lång paus, inklusive den yngste som bara är några veckor äldre än han är, och de var båda ganska förundrade av varandra. Jag fick ljuvliga presenter också! Bland annat en underbar fleece-rock. A fick också lite nya kläder, tack mormor och gammelmoster.

På tal om något helt annat så skrev jag ju för en tid sedan om att jag skulle läsa böcker på finska. Jag har kommit igång bra och slukar nu den fjärde. Aurinkomyrsky av Åsa Larsson, sååå bra! Jag såg filmen på teve för flera år sedan och var helt förtrollad och boken är minst lika bra. Jag minns inte mycket av handlingen i filmen så jag kan knappt ta paus i läsningen för det är så spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar