27 aug. 2015

Mina höstmål

Jag skrev ju redan om mitt ena höstmål om mindre skärmtid men förutom det så ska jag den här hösten också göra de här sakerna.
  1. Skriva klart ett första manus på min roman. I dagsläget har jag, omvandlat till word-sidor, skrivit cirka hundra sidor. Det är en del men absolut inte en hel bok.
  2. Fortsätta träna här hemma minst en gång per vecka. Jag har en app som heter 7 minute workout som överraskande nog innehåller träningspass du kan utföra hemma på 7 minuter. Jag lär ska kunna lägga 7 minuter, kanske till och med 14 per vecka på träning.
  3. Hitta en balans i livet mellan jobb, jag, drömmarna jag har och moderskap.
  4. Satsa på att äta bra och mångsidigt och så mycket som möjligt hemlagat. Dessutom se till att koffeinkonsumtionen i alla fall inte ökar, helst går ner lite. Och sockerkonsumtionen likaså.
  5. Utveckla den här bloggen i en vettigare riktning.
  6. Slutföra ett projekt jag haft på gång för länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar