17 nov. 2015

Min reverse bucket list

Just nu är det trendigt att publicera en reverse bucket list, det vill säga en lista på saker en velat göra före en dör och redan gjort. En bucket list är alltså en lista på saker en vill göra före döden, men nu vänder vi på det och listar det vi redan gjort! Kul idé tycker jag!

Nu kör vi:
  1. Blivit mamma. Det kan ingen någonsin ta ifrån mig.
  2. Blivit magister. Det kan inte heller någon någonsin ta ifrån mig. Det är en rikedom och en möjlighet jag kommer att bära med mig tills jag dör.
  3. Ridit på Islandshästar på Island! Åh, det är så synd att det inte finns några bilder från den dagen. Det var ljuvligt. Magiskt. Men det regnade sidlänges så att jag fick ont i kinder och händer och lår. Men det var det värt!
  4. Druckit champagne på femstjärnigt hotell. No words needed.
  5. Sett stjärnhimmeln från en öken i Afrika.
  6. Dykt.
  7. Börjat äta gröt till frukost.
  8. Lärt mig laga den perfekta omeletten.
Hur ser din lista ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar