10 mars 2013

Crazy intervallträning

Jag har just varit på typ den tyngsta jumppatimmen någonsin. Hon som drog den är bekant också från tidigare timmar jag varit på och hon är helt crazy. Då menar jag crazy på ett sådant sätt att om det vore möjligt att få ut ström från människor så skulle hon med sin energi lysa upp en hel stad.
Samtidigt peppar hon ju en själv så att man verkligen ger allt. Jag vet inte hur jag klarade den sista intervallen, sannolikt var det på adrenalin.
Vi hade dessutom gått en lååång promenad i solen på dagen, så nu är jag nästan redo att dö.

By the way, så var det fel typ som vann Melodifestivalen igår. Men vad kan man, när ett gäng slumpmässigt valda utlänningar röstar fram sin "favorit" (som om rivalerna skulle rösta på det bästa alternativet..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar