7 maj 2013

Krista! Härligt!

Jag hade nog sett på fb att Krista skulle ordna någotslags avskedsfest, men hade inte tänkt gå. Nå, så insåg jag ändå på måndagsförmiddagen att tja, det är visst idag. Samtidigt insåg jag att tja, jag går visst förbi där just då eftersom jag ska på föreläsning på uni. Tjohej!
Så där stod jag då alltså. Jag hann bara lyssna lite, knäppa lite bilder och sen måste jag gå på föreläsning. Men det var kul! Jag hoppas hon klarar sig bra i Malmö. Herregud det är ju redan nästa vecka!
Och sådant här skiter jag i. Jo, Krista har engagerat sig för den könsneutrala äktenskapslagen, hon är med i kampanje Ja2013 och så vidare. Men nej, det gör inte hennes låt politisk. Och om hon kysser en kvinna på scen - hurra! Mera sådant. Kärlek kärlek kärlek. Vi behöver mera kärlek.

GO KRISTA!

P.s den där mannen bakom Krista, i högra kanten av bilden bredvid högtalaren. Det är hennes bodyguard och pt. Han har åtminstone tidigare dansat i Scandinavian Hunks. Hur coolt är inte det?!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar