9 juni 2014

Nära döden...

Det var ett minst sagt hektiskt veckoslut. Vi höll på hela lördagen och söndagen med flytten, släpade saker i bussen till och från nya bostaden. Det slog tillbaka idag morse, då jag spydde två gånger och nu känner mig helt svimfärdig av utmattning...
Till råga på allt gick hundens koppel sönder just som vi hade lämnat de två andra kopplen i nya bostaden dit vi hinner nästa gång först imorgon, jag tappade mina ack så viktiga kaffefilter mellan kylskåpet och arbetsbänken så att T måste söndra ryggen för att dra ut kylskåpet så jag kunde sträcka mig efter dom, och så höll T på att dö ett par gånger när vi skruvade ner lampor (inte av elchocker men för att stegen vi använder är lite opålitlig). Idag ska vi få ihop sängen och det är en utmaning jag inte ser fram emot...
Men imorgon kväll borde vi kunna sova i nya bostaden! Om vi lever så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar