9 juli 2014

Frisyren, vagnen och allmänt rådd

Nu är det varmt, för varmt.
Men det här är inte en blogg om vädret, det här är en blogg om mig. Idag ska T och jag göra det som vi planerat att göra sedan mars ungefär: välja barnvagn! Vi har bara haft så mycket annat på gång, men NU ska det ske.
Dessutom träffade jag idag en frisör och vi pratade bröllopsfrisyr. Ungefär såhär har jag tänkt mig (bilden nedan) men hon menade att lockar blir bra. Jag hittade ett underbart hårsmycke för en tid sedan och det ska i alla fall vara med.


Sådär i övrigt går bröllopsförberedelserna inte riktigt så smidigt som vi hade hoppats. När en sak skiter sig så skiter sig allt... Men jag försöker att inte förlora allt hopp. Huvudsaken är trots allt att T och jag faktiskt blir ett gift par och att vi får fira det med dom vi vill fira det med! Och det ska vi nog lyckas med. Resten spelar inte så stor roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar