3 okt. 2015

#someton

Oops så gick jag och anmälde mig till ett evenemang som går under hashtaggen #someton, det vill säga "fri från sociala medier". Såklart gjorde jag anmälningen på Facebook, var annars?

Men det innebär alltså att jag nu anmält mig som fri från sociala medier hela nästa vecka... Syftet är alltså att spara energi, den egna energin, genom att vara sociala medier-fri. Hela nästa vecka är för övrigt en energisparvecka.

Mitt höstlöfte 2015 om mindre skärmtid har skitit sig totalt och jag skäms. Så kanske är det här något jag verkligen behöver? Att helt stänga av från sociala medier... Vetefan om det fungerar, men om inte annat så vore det ju väldigt intressant att testa ens egen reaktion...

Jag har alltså inte bestämt mig ännu för om jag är med eller inte. Men om jag inte syns till här på bloggen så är jag alltså #someton. Gå med vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar