22 aug. 2016

Så mycket glädje och kärlek

Bröllopet på lördagen kunde inte ha varit bättre. Det började med att A hoppade upp från sängen klockan 6.00, klarvaken och redo för bröllopet och slutade med att jag och T däckade i sängen på Haiko gård klockan 02:20 (cirka, minns inte exakt). Okej, ett litet missöde hade vi med min klänning - dragkedjan ville inte gå fast... Men det löste sig.


Hår: Salon Trice i Borgå, smink Sara H. Helt otroligt vad två proffs kan få till stånd på två timmar. Jag kände knappt igen mig själv.

Festen hölls på Kiala gård i Borgå, otroligt vacker ställe.


De här två har ett sådant otroligt band, en så djup kärlek till varandra och så mycket gemensamt. Jag önskar dem all lycka i framtiden och är säker på att de kommer att älska varandra och vara tillsammans ännu när alla vi andra är borta sedan länge.


På morgonen vaknade vi alltså upp i Haiko gård jag och T. Vi åt ljuvlig frukost och hann sedan utnyttja spa:t i en dryg timme. Vi njöt av bastuvärmen och poolen och hämtade sedan A som hade sovit hos mommo och mofa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar