18 feb. 2013

Bloggrekommendationer

Jag läser en hel del bloggar, precis som så många andra. Bloggar är nästan de nya böckerna i mitt liv (egentligen skäms jag över hur lite böcker jag läser numera). Det är ett par bloggar jag vill rekommendera för att de är så bra och för att de skrivs av personer som jag gått i skola med. De är också skrivna av idrottande kvinnor med bestämda åsikter och klar kunskap i ämnet hälsa och idrott. Här är de. Steffit och Dansku.
Jag är själv, tycker jag, relativt hälsomedveten och det är alltid intressant att läsa andra personers åsikter om hälsa, vad man "borde äta" och hur man bör röra på sig. Här finns hur mycket som helst att skriva och tycka, men nöjer mig för tillfället med att rekommendera andra bloggare som har mer kunskap än jag i saken.

P.S Steffi är den vars åsikter mest liknar mina egna - mångsidigt och måtta med allt! Daniela är mer low carb och extrem träning, men har också en del åsikter som liknar mina när det gäller temat hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar