2 maj 2014

Fredag, maj

Hunden är alltid så otroligt ivrig när vi åker buss någonstans. Hon vet att det i 99% av fallen betyder något mycket kul: träffa kul folk eller kul hundar eller både och! Sen när vi åker hemåt ligger hon och slappar, slut.
Ikväll ska vi med mina föräldrar på Humorlandskampen. Det är nu fjärde året i rad och varje år undrar jag varför vi återvänder. Det är lite rundgång i skämten om man säger så, och väldigt mycket kiss, prutt och sex, tyvärr. Oh well, live underhållning på svenska är det i alla fall...
Igår var vi båda helt slut. T började jobba heltid, pang på, förra veckan och det tar på med 8-16 jobb varje vardag. Själv jobbar jag ju bara ungefär 3 dagar per vecka, men är utslagen efter 2 dagar... Det har varit tunga gravidveckor de här första och nu borde jag bestämma hur jag vill jobba resten av tiden men kan inte göra det... Har tid till måndag att fundera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar