23 mars 2015

Kalaslördag!

Firandet tar aldrig slut i den här familjen. På lördagen tog vi sonen under armen (nå, vi lade honom i bilstolen) och begav oss till Borgå för lite kalasande. T:s bror, brorson och min pappa, kusin och moster fyllde år så det blev två skilda kalas men för totalt fem personer. Ljuvligt. Sedan var vi alla tre helt utmattade efteråt (läs: A skrek hela vägen hem).

Jag måste dela med mig av den här selfien. Jag som aldrig använt läppstift har nu börjat använda det som jag köpte av make up-artisten som fixade mig inför bröllopet. Hon lyckades verkligen hitta rätt nyans för mig och eftersom jag ville kunna bättra på sminket under dagen på bröllopet så köpte jag ett av henne och nu använder jag det varje gång jag får chansen för jag gillar verkligen nyansen.


Jag skrev ju tidigare om våra blommor och nu bävar jag inför hur det ska gå med de här två. Den mindre har redan levt hos oss i en vecka men den större fick jag nu på lördagen. Håll tummarna för att de klarar sig! Jag ger det kanske en månad, men jag lovar att göra mitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar