1 sep. 2015

1 september 2015

GOD MORGON!

Och glad första september! Hösten 2015 är här på riktigt!

Idag börjar en ny vardag för vår familj, men jag är säker på att det blir en bra vardag. Det kommer att ske förändringar i bloggtempot eftersom jag kommer att prioritera familjen, skrivprojekten och mig själv när jag är ledig från jobbet. Men den här bloggen ska överleva också det här. Jag älskar att kunna skriva av mig här, det kommer bara att bli mer sällan.

Hoppas någon orkar hänga kvar! Kika in här nu och då vetja!

För att illustrera det här brytningsskedet så använder jag en gammal bild från 2011. Den är tagen på Island och föreställer mig och T när jag besökte honom där under en vecka medan han studerade där hela hösten. Varför den får illustrera brytningsskedet är för att jag och T klarade också det, fyra månader i skilda länder (redan 2008 hade vi ju de facto klarat ett helt år så att han var i milin och hemma bara varannat veckoslut). Vi klarar det mesta i den här familjen och klarar vad än hösten och framtiden för med sig!

Det här är en av de bästa bilderna på oss två. Och så viktig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar