11 nov. 2015

Brudtärna 2016

Jag har fått äran att vara med som en av brudtärnorna när vår sons gudföräldrar gifter sig i augusti nästa år. Och jag är såhäääääääär ivrig inför att få vara med och planera ett bröllop som inte är mitt. Tänk, jag slipper det där tänk om det inte blir som jag vill och får istället njuta av att planera utan att det finns något som jag vill, bara en massa yes, bröllop!!! Jag är dessutom utnämnd till koordinerare så nu har jag verkligen livets chans att utnyttja kontrollfreaken i mig och hålla stenhård koll!

Tanken är att brudparet bestämmer en färg som vi brudtärnor ska ha på våra klänningar, men att modellen på klänningen får variera beroende på kroppsmodell. Jag blev lite kär i det här förslaget som bruden skickade <3


Och A ska givetvis vara med på bröllopet, nästan två år kommer han att vara då! Vi tänker oss att han har på sig en kostym av något slag, han kommer att vara söt som en sockerplanta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar