28 juni 2013

Andas in, andas ut

Jag har haft en sådan ångest nu i två dagar. Jag har svårt att andas och jag har ont i övre ryggen. Andningssvårigheterna kan bero på vädret eller något som jag är allergisk mot (vet ej vad) och ryggont kan bero på en ny sport-bh jag gick omkring i hela dagen igår då jag var ledig och hela förmiddagen idag. Bh:n är så skön nu när det är varmt för att den transporterar bort svett så otroligt effektivt (jag sprang Naisten Kymppi i den också!). Jag antar att andningsproblemen kan bero på bh:n också. Om musklerna blir trötta så kan väl lungorna och andningsvägarna också påverkas, right?

Nå, det positiva här är ju, att, som alltid då man är lite/mycket dålig i några dagar så uppskattar man livet mycket mer sedan då man är frisk. Hoppas att imorgon är en lite bättre dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar