7 nov. 2013

Ratatakalendern, stöd finlandssvenskt bloggeri

Alla som gillar att personer bloggar på svenska också i Finland har nu för andra året i rad en chans att stöda en av de större plattformarna på svenska i Finland, Ratata, genom att köpa och beställa hem en kalender.
Ratatakalendern 2014 beställer du här!
Nedan syns kalendern från det här året, en ypperlig liten sak som jag haft nytta av hela året. Kalendern är inte jättestor men just lagom för sådana som jag som gillar att ha lite koll på det väsentliga som sker men inte är så pass viktig att alla dagar fylls med lunchmöten, planering och yoga.
Pengarna som Ratatapersonerna får från försäljningen av kalendrarna går till att utveckla plattformen. Så det är win-win för precis alla! Mera bloggare och mera kalendrar till folket!


Kalendern 2013.
Det här är ingen betald reklam, jag står bakom precis alla ord i texten ovan. Jag har ingen som helst koppling till Ratata, jag tycker bara det är härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar