4 feb. 2014

Graduuppdatering, skoltankar, jobbtankar

Min graduhandledare återkom förresten förra veckan med lite feedback angående den text jag lämnade in efter så otroligt mycket slit. Hon skrev ungefär texten kan bli godkänd i den nuvarande formen, men det här kan du göra för att göra den ännu bättre och jag blev så glad så glad.
Jag känner väldigt lite press just nu, det får bli så bra som det blir. Jag vet att jag har gjort mitt bästa och att det här med vetenskaplig text inte nödvändigtvis passar mig så himla bra. Jag är stolt och nöjd. Den här resan har varit det mest utmanande i mitt liv på vägen till att "bli klar" och en av de mest utmanande sakerna i mitt hela liv. Snart är det förbi. Snart är jag politices magister med huvudämnet kommunikationslära. Jag är fortfarande inte helt på det klara med vad det ger mig för möjligheter men det tar jag sedan i något skede. Jag har jobb och lite projekt på gång just nu, så jag har ingen stress med att hitta något fast. Det hade jag ännu för någon månad sedan, men sedan insåg jag att livet tar mig dit det är meningen att jag ska.
Och så har jag ju en tent ännu att skriva. Den ska jag göra i mars, på min födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar