23 juni 2014

Snart, snart!

Jag är full av energi just idag (minus illamåendet som stört mig sedan klockan 5 i natt, fick i mig frukost för en tid sedan men det vill inte släppa). Känns som att nedräkningen har börjat på riktigt nu! Snart gifter vi oss och snart föds vår bebis. Snart slutar jag jobba också. Jag ser inte fram emot att sköta allt det byråkratiska kring mammapenningen, men det måste ju göras... Den nya bostaden är sådär härligt halvklar, snart borde vår nya soffa komma, men jag känner att det här redan är vårt hem. Det kommer att bli härligt här när allt är på plats!
Hur som helst, det är en massa smått som ska fixas inför bröllopet och det håller vi på med i små bitar varje dag nästan. Jag känner inte stress, men kan man kanske kalla det press. Jag vet att det kommer att bli hur bra som helst, jag och T är ett otroligt team när vi håller på med just sådant här och vi har stöd av nära och kära.
Midsommaren firade vi hos T:s föräldrar och gjorde också en snabbvisit hos mina föräldrar på söndagen. Hunden älskade att få vara på landet och det gjorde vi också!
Det ser ut som minst +22 men var i verkligheten typ -2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar