12 juni 2014

Vet inte ens vad det är för dag

Jag har så mycket jag vill skriva om men så lite tid. Flytten tar all min energi just nu och jag har tusenetthundra saker på min todo-lista när jag får två minuter över att tänka på annat. Imorse trodde jag det var fredag och frågade T när han skulle komma hem från sin firmahappening.
Normalt skulle jag vara stressad som fan och ligga och gråta i sängen, men nu känner jag att allt ordnar sig. Måste ha med gravidhormonerna att göa. Dessutom vet jag ju att i september blir jag mammaledig och får då tid att på riktigt landa i nya hemmet och fixa det sista för bebisen. Ja, bröllopet kommer ju före det också, men det försöker jag inte tänka på. Det ordnar väl sig, right?
Min kropp skriker efter strechning och lugn, jag har inte varit på någon gruppträning på flera veckor och hundpromenaderna har varit ganska korta, men jag har lyft och burit och placerat och knuffat saker så att jag aldrig vill göra det mera. Och allt är inte ens uppackat, inte på långt när. Så träningen får bli för en tid, hoppas orka med några pass ännu under sommaren. Någon gravidaktivitet vore kul, typ vattengympa eller gravidyoga, men har inte hittat någon vettig kurs ännu. Kanske sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar