22 apr. 2015

Lidlchoklad

Vi började i något skede handla i Lidl för att pengar och som den ckokladjunkie jag är så har jag nog snart plöjt igenom hela deras godisutbud. Men den här hade jag inte smakat tidigare. Säljs i stor förpackning men när du öppnar den så har du de här ljuvliga små stängerna med chocolate from heaven. Jag dör chokladdöden.
 

Idag var jag med A på 6 månaders rådgivning och han fortsätter växa så det knakar. Han försöker krypa men har inte ännu fattat hur man gör. Han ställer sig på alla fyra, men vet inte hur man tar sig framåt. Vi har också upptäckt att han älskar att dricka vatten. Varje gång vi ger honom smakprov på något så erbjuder vi också vatten i mugg och man kan riktigt se entusiasmen i hans ögon. Det är bra, jag tycker vatten är viktigt och dricker också själv vatten i stora mängder varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar