14 juli 2015

Roadtrip till Hangö

Jag har accepterat att det inte kommer att bli en varm sommar i år. Men det betyder ju inte att det inte är sommar. Vi har haft ett skönt veckoslut som för min och A:s del fortsatte med en skön måndag i Hangö av alla ställen. Vi åkte dit med mina föräldrar och besökte bland annat Fyra vindarnas hus, ljuvligt ställe.

Peppar, peppar så har A tills vidare varit en enkel bebis att ha med i bilen, ja överallt faktiskt. Han hänger på, sover och äter emellanåt och är nöjd däremellan.

Utsiktstornet i Hangö, Fyra vindarnas hus och vyn från precis nämnda hus

Nu har vi precis, imorse, fått hem en cykelkärra som vi köpte för en liten summa av min kusin. Alltså en sådan så man kan ha barnet sittande där i, bakom cykeln. Både jag och T gillar att cykla, jag har bara inte gjort det på flera år förutom alldeles korta sträckor ungefär en gång per år för det känns så omständigt (fast det inte är det!) att ta fram cykeln, låsa upp den, cykla iväg, när man kan gå iväg istället. Men vi har nog eventuellt tänkt testa hur det funkar att ha A med redan i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar