9 okt. 2015

Bok, vardagen, vädret och sånt

Så. Nu har jag inte varit på Facebook eller den egna bloggen sen söndagen. Vilken befrielse! Och jag har inte saknat Facebook ett dugg, ärligt. Den egna bloggen har jag däremot saknat lite.

Vad har hänt sen senast?

Hunden har inte cancer, men nu är hon på antibiotika och kragtvång i en vecka för att såret blev infekterat.

A har kommit in i en mammamammamammamamma-fas.

Jag är trött och trög, men njuter av det vackra höstvädret.

Jag köpte den här boken, Lingon & läppstift av en bekant, skriven av Noora Schingler som har bloggen Kemikaalicocktail. Jag läste ett par sidor igår och var helt fascinerad. Tänk hur bra Valio har lyckats hjärntvätta oss att tro att vi alla måste dricka mjölk... Mer om boken när jag läst hela.

Ikväll ska jag jobba, likaså på lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar