1 aug. 2016

Back to work!

Idag morse när telefonen plingade 06:30 var det väl inte med fjäderlätta steg jag traskade iväg med hunden på morgonpromenad. Jag är ingen yeii, tillbaka till jobbet!!! -människa trots att jag trivs så bra. Hade kunnat vara ledig ännu en vecka eller så.

Det började precis funka med att vara hemma med A, vi hade det riktigt bra den sista veckan och trots att det är tungt att vara med en snart tvååring så lyckades jag stänga bort jobbet helt men nu är det jobb, jobb, jobb som gäller!

Jag ser fram emot allt jag kommer lära mig den här hösten. En sak jag inte ser fram emot är morgonlänkar klockan 06:30 i oktober, november, december, januari, you get the picture. Den här första morgonen i augusti var det både vackert och varmt men det kommer det inte att vara i vinter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar