27 aug. 2016

Morgonpromenad

Vilket väder vi fick den här sista lördagen i augusti. Vi var iväg redan 9 och gick en runda runt Tölöviken. Jag skulle bli riktigt besviken om de anlägger någon sorts allmän badstrand där... Älskar fågellivet och naturen och tycker det är bra som det är. Kolla på den här svanfamiljen som hade ÅTTA ungar! Underbart.


Jag var ju på photoshoot tidigare i somras också. Som en del av J:s möhippa for vi till en studio där vi tog gruppbilder men alla också fick posera helt ensamma. Synd att jag glömde ta bort flugan på varenda bild, hehhe.

Jag älskar de där byxorna. De kostade väl 7 euro på H&M. Det är mina Eva-byxor för jag tar på mig dem när jag gör något galet/roligt som går på fotografering utan A. Då slutar jag vara mamma för en kort stund och är bara jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar