1 apr. 2014

Dubbelt upp i tips!

Idag har jag två tips. Snakk av Nadia och Linn. Det senaste avsnittet gillar jag speciellt. Ärligt är härligt. Och så boken Vanans makt. Har du någonsin funderat på hur det är möjligt att en man som inte kan peka ut var köket finns i sitt eget hem kan, om du frågar hur han gör när han blir hungrig, resa sig upp, gå in i köket, hämta mat åt sig och komma ut igen och sätta sig med dig? Och visste du att det berömda tolvstegsprogrammet som AA gjort sig känt med och som är det mest effektiva sättet att bli av med vilket som helst beroende inte bygger på någon vetenskaplighet överhuvudtaget och inte kan förklaras på annat sätt än att ja, det fungerar? F-A-S-C-I-N-E-R-A-N-D-E är bara början.


Så har jag också en hemlis jag läääänge velat berätta för bloggen. Men på grund av dagens datum så gör jag det inte i dag utan i morgon, för this is the kind of secret som folk lätt misstar för aprilskämt. It's not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar