14 apr. 2014

Tallinn, sprit och skönhet

Jag är inte den som lägger pengar på skönhetsvård, men nu när vi var i Tallinn satsade jag några tiolappar på både fotmassage och ansiktsvård och herremingud så jag njöt!
Utöver det så åt vi gott, shoppade och lassade hem ett berg med sprit för bröllopet. Jag ska inte dricka då och är jag helt ärlig så stör det mig liiite, liiite grann. Men på rådgivningen sades det att jag får smaka på sådan alkohol som jag får en unik chans att smaka på (med betoning på smaka - man måste kunna begränsa sig). Sådan alkohol är exempelvis den champagne som jag och T kommer att bli serverade på rummet i bröllopssviten som vi har bokat efter bröllopet.

Hur som helst, om du befinner dig i Tallinn en dag eller två, ät på Olde Hansa, en av de mysigaste restaurangerna i den här delen av världen.


Hela Olde Hansa var upplyst med bara levande ljus.

Restaurangen finns i gamla stan.

På söndagen åt vi lunch på Scotland Yard. Vi åt inte fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar