11 aug. 2014

Det går inte så bra nu

Vi hade ett helt underbart veckoslut men nu börjar jag känna att det börjar räcka med att vara gravid... Jag har blivit riktigt klumpig nu, bara att ta sig i eller från sängen kräver noggrann planering, massor av energi, en stor dos fantasi och en hel massa stönande och stånkande och svärord. Jag har tappat precis alla muskler i ryggen, rumpan och sidorna och har blivit helt ostabil i hela kroppen. Det märks också på att balansen blivit sämre... Dessutom börjar jag nu tappa kondisen så att jag flåsar och har mig när jag går. Idag mår jag dessutom illa, riktigt illa.


Jag är ändå glad att jag får vara ledig den här veckan och samla kraft inför bröllopet. Vi har lite små detaljer att fixa ännu och jag ska hämta klänningen från sömmerskan och gå på ansiktsrengöring. Den här veckan börjar också vattengymnastiken som jag är anmäld till och så ska vi på föräldrakursen för första gången (första tillfället missade vi på grund av flytten).

Vi köpte så fina dekorationer att ha på bröllopet, jag älskar de här rosorna och pärlbanden! Servetterna och platskorten är också på väg, jag kommer att älska dukningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar