8 aug. 2014

Fredagen 0808

Maj gaad vilken dag!

Det började med en lugn och skön morgonpromenad. Började jobba 9.30 så hann gå med hunden en stund före det. Jag märker att det börjar kännas i magmusklerna nu att gå, antagligen för att de särar på sig mer och mer. Det gör riktigt ont nu och då, speciellt om jag sovit på rygg, så det försöker jag undvika...
Selfien i hissen tog jag för att demonstrera toppen. Den är härligt skön och den köpte jag på Stadium för kanske 3 euro. Ingen gravidtopp men går ändå runt magen! Och perfekt nu i värmen.

Och sedan då? Jag hade en helt underbar men stressig jobbdag på Mässcentrum. Där pågår just nu (hela helgen) världens största hundutställning! 21 000 anmälda hundar. Och jag kände mig såååå hemma. Älskar stämningen på alla hundevenemang.
Resultatet från min arbetsdag hittar du på svenska.yle.fi.

Nu drar jag på en veckas ledighet! Vi ska till mammas och pappas stuga. Ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar