19 sep. 2014

Hårtankar, magtankar

Nytt hår, stor mage. Jag är så redo att föda barn nu. Det har varit det ena och det andra nu under den senaste veckan så nu känns det verkligen som att ungen skulle få visa sig. 16 dagar till bf idag.


Förresten var jag idag hos samma frisör som fixade min bröllopsfrisyr. Vi har alltid sådan otrolig tur vart än vi flyttar att det alltid finns en superbra (och alltid supertrevlig, men det finns väl inga otrevliga frissor) frissa alldeles i närheten som vi båda kan gå till. Nu hade jag speciellt god tur när den här frissan dessutom lagade sådan underbar bröllopsfrisyr åt mig (billigt var det också!) trots att hon hade klippt mitt hår exakt en gång före hon fixade frisysen och alltså inte "kände" mitt hår så bra (hårsmycket, blommorna alltså, hade jag skaffat själv). Studio Hohto heter stället, alldeles utanför vår dörr, typ.
Åh, det var så härligt mitt hår. Har aldrig känt mig så vacker som då. Helt sjukt att det är över en månad sedan...
Nu kommer jag igen på att jag borde fatta ett beslut gällande klänningen... Spara eller försöka sälja. Det lutar mot det senare, helt klart. Vet inte riktigt vad man kan använda en brudsklänning till annat än att vara brud i.




Heidi Hendersson har tagit de tre sista bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar