9 juni 2015

Årsdag

Om jag inte missminner mig totalt så är det idag vi bott i exakt ett år i den här bostaden! Eller ja, flyttdagen var visst den 10 juni, men det var en tisdag, så jag räknar som att idag har vi bott här i ett år. Här kan du läsa inlägget från dagen efter flytten! Då var jag exalterad över vår diskmaskin. Det är jag fortfarande. Vilken tidsmaskin. Tidsmaskin as in att den sparar en massa tid så man kan göra annat kul som spela Boom Beach eller se på Walking Dead eller stå på balkongen och glo ner på grannarna på gården.

Förresten så tänkte jag då när vi flyttade för ett år sedan att här finns ju tid, vi fixar barnets rum tills hen föds. Barnets rum är fortfarande inte inrett. Eller ja, där står en massa möbler och hänger en massa tavlor men det är bara för att vi har dumpat möblerna och tavlorna dit. Nå, A behöver ju inget rum ännu på flera år om vi så vill. Det är och förblir vårt evighetsprojekt.

Cykeln är T:s gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar