10 mars 2016

Melodifestivalen 2016

Imkommande lördag är det dags för en av vårens höjdpunkter tevemässigt. Det är nämligen dags för inget mindre än mellofinaaaaal!!! *villboldaordettvågånger*

Här kan du läsa mer om just den händelsen. Hälften av bidragen i finalen är skitbra, en fjärdedel är bra och resten är mer sådär att vad gör låten här (Samir & Viktor, ni är roliga men jag fattar inte vad som hände..)

David Lindgren, Robin Bengtsson, Oscar Zia, Ace Wilder, Frans och Boris René har alla riktigt bra bidrag. Egentligen önskar jag ju Robin Bengtsson vinner bara så jag ska få titta på honom lite extra - hello there snygging! - men så ytlig är jag inte, absolut inte. Min absoluta favorit är ändå Molly Sandén, utan tvekan. Ju mer jag läser lite olika spekulationer ser det ändå ut som om Frans kommer att ta hem det. Han har sjungit in sig i de flestas hjärtan. Jag tror det blir en kamp mellan de här två!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar