5 dec. 2016

Fråga 4 och 5 i kalendern

Jag tänkte köra vidare på Kajsons julkalender när jag en gång kom igång.

Fråga nummer 3 och 4 är kopplade, men nummer 3 känns lite väl privat så vi tar nummer 4 istället.
Vilken dröm har du haft som du lyckats uppfylla?
Jag hade en dröm om fast jobb en gång i tiden och nu har jag lyckats uppfylla den. Keeping it simple. Jag är inte en sådan person som drömmer stort utan jag håller mig här nere på jorden. Andra drömmar som jag har haft är väl att äga en hund, nu har vi haft en i snart sju år.

Nummer 5
Vad önskar du att du skulle äta till middag idag?
Det är ju självständighetsdagen imorgon så ikväll är som en extra fredag. En trerätters på restaurang vore ju inte helt fel förstås, det är evigheter sedan jag åt ute (jag och T planerar middag och bio på stan efter julen - kan inte vänta!) men ikväll äter vi nog bara hemma. Sannolikt hemlagad pizza. Då har vi på tomatsås, rödlök, getost, körsbärstomat, ost, rucola, balsamvinäger och fikonsylt. De tre sista efter att pizzan har varit i ugnen. To die for!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar