5 mars 2013

Att misslyckas med sin dag

Igår var egentligen dagen då jag, efter en lång paus på grund av Smocka, skulle återuppta jobbet med min gradu. Nå, igår gjorde jag ingenting på min gradu och idag skulle jag ha gjort något men fick sedan veta att jag måste skriva en rapport för min tutorinsats på Smocka så då gjorde jag det. Jag hann ändå öppna dokumentet, som heter kort och gott avhandling, bara för att konstatera att "ghäää jag vet inte vad jag gör och jag vill inte ta reda på det heller!"
En mellanrapport ska jag i alla fall lämna in om drygt en vecka, så senast då måste jag ha sammanställt något slags textutdrag. Just nu ser det ut som om den texten kommer att innehålla en hel massa "kolla upp", "skriv in källa här", "vidareutveckla" och "blaa blaa".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar