15 dec. 2013

Julstämning på stan

I onsdags var vi mitt en väldigt hektisk period för oss båda på en liten promenad i Helsingfors centrum för att handla lite smått på julmarknaden. Vi köpte lite julklappar och så köpte vi lite kläder åt mig på det stora Varuhuset.

På Senatstorget i Helsingfors kan du handla både krims krams och helt trevliga saker.

Jag har inte alls hunnit få julstämning, det har varit så mycket nu. På torsdag blir jag ledig, förutom gradun då, men den ska jag också hålla en paus ifrån. På lördag ska vi träffa gamla vänner i Borgå och sen är det julen som gäller.
Den här julen kommer vi sannolikt att få se T:s systers barn öppna sina julklappar och det är ju alltid lite speciellt med barn och julen. Själv anser jag inte att gåvorna är så viktiga, men känner ändå att om det är någon man måste köpa till så är det barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar