10 dec. 2015

Regn och natthorror

Titta på den här bilden. Den är tagen för tre timmar sedan. December. Ösregn och plus 5-6 grader. *väldigt svårt att få julfiilis i det här midsommarvädret*


Trots det packade jag julklappar igår före kvällsturen. Vi har hållit oss till ett fåtal julklappar så att till exempel barn i samma familj delar på en sak. Känns bra att inte konsumtionshetsa.


Det var kvällstur igår ja... Sedan hade jag svårt att somna och ungefär just när jag hade somnat klockan 5.03 väcker en panikslagen make mig och ställer frågan som får nackhåren på den tuffaste av oss att resa sig: varför är det ljust i vardagsrummet? Skräckslagna stiger vi upp och konstaterar att teven är påslagen. Det här är typ det skummaste jag någonsin varit med om. Bara sådär har teven gått på. Fyfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar