31 jan. 2014

365 dagar - bloggtips

Den här bloggen läser jag nu och då. Den heter 365 dagar. Jag läser den för att få lite perspektiv på livet. Den skrivs av en anonym kvinna som för någon tid sedan fick veta att hennes långvariga sambo, blivande man inte alls ville vara med henne utan med en annan kvinna.
Jag är så lycklig och trygg i min relation och jag är tvärsäker på att den verkligen kommer att ta slut först när den ena av oss dör, men sådana här historier får en att inse hur bräckligt allt det man byggt upp tillsammans är. Hur lätt det allt kan krossas.

Nu vet jag ju inte om bloggen är en sann historia och många har också ifrågasatt den. Men det är gripande. Det kvittar om skribenten faktiskt har varit med om det där på riktigt, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar