29 feb. 2016

Bra och blä

Det är nu jag säger vad var det jag sa?!?!

Sandhja är vår representant i ESC i maj!!! Vilken kvinna! Vilken låt! Vilken energi! Ljuvligt.

Personligen är jag mer död än levande... Kvällstur på fredag (slutar 00), dagstur på lördag och söndag (börjar 10), däremellan Mello och UMK och mardrömsnatt med en son som plötsligt börjar spy klockan 01 på natten och fortsätter med det så alla sover ungefär fem timmar på hela natten... Sedan en till av spyor avbruten natt söndag-måndag och morgontur på jobbet på måndag (börjar 4.30). Det är tur att det är så ljuvligt soligt annars hade jag nog gråtit en skvätt... Som tur är fick jag en lur tillsammans med lilla sjuklingen idag på eftermiddagen.

pjuh. Det är inte roligt med sjuka barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar