9 feb. 2016

Klädutmaningen

Linn slängde ut en klädutmaning och ville ha reaktioner på det och jag tänker ungefär att go for it! Men jag skulle aldrig klara det...

Jag köper inte mycket kläder alls. Men jag är en spontanshoppare på det viset att jag en dag kommer på att det behöver jag, så letar jag fram det på någon webbutik och så beställer jag plagget. Och så använder jag det flitigt tills det är utslitet. Jag är inte inte en sådan som köper plagg för att ha dem liggande i skåpet bara för att fem år senare sälja dem för att jag aldrig använt dem. Och jag kan känna att det är helt okej. Väldigt lite dåligt samvete här.

Anyways. Gå med i utmaningen om det känns rätt vetja!

Förresten så har jag ett tips för er tv-serie-typer där ute. How to get away with murder på Netflix. Första avsnittet är inte bra alls, det andra not so much heller, men sedan kommer det igång och de sista 4-5 avsnitten är så sjukt fängslande. Jag rös av spänning, obehag och olust när jag såg sista avsnittet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar