19 jan. 2016

Sjukvecka

Vilken vecka det har varit. Jag fick snuva from hell och har varit levande död i en vecka. Det här är den segaste snuvan ever. Jag hör tyvärr till den kasten som aldrig får feber. Tyvärr för att om en har feber är det enkelt att bara bli liggande i sängen. Om en däremot som jag hamnar i någon sorts tillstånd av min hjärna är full av snor och jag kan varken andas eller svälja men i övrigt mår jag helt bra så rullar livet på normalt men en mår skit hela tiden. På onsdagen trodde jag att jag hade kommit så djupt ner i dalen jag kunde komma, sedan kom torsdagen och jag märkte att nu är sämsta dagen och så kom fredag lördag söndag som alla var ganska identiska jagmårskit-dagar och så kom måndagen och jag kände att kaaaanske vänder det nu...

Ja ja, det är vackert där ute nu i alla fall. Vilken vinter vi fick trots den minst sagt usla starten. Om något år kommer det som syns på bilden nedan att vara ett enormt köpcenter/bostadsområde. Lite spännande är det att bo så nära Finlands för närvarande största bygge (?), det som ska bli Tripla i Böle. Förutom bullret då... Det når inte riktigt ända hem till oss som tur är, men hörs ju runt hela stationsområdet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar