3 juni 2016

Friyay!

Jaha, så har en vecka gått igen. Imorgon är det skolavslutning och studendimission och whatnot och så har det igen gått ett helt år sedan det senast hände. Jag ska faktiskt packa A i bilen och åka på en studentfest. Den senaste jag var på var min egen om jag inte minns helt fel.

Den här veckan har jag av en mängd olika orsaker tänkt mycket (än en gång) på att jag ska bli bättre på att vara närvarande i stunden, speciellt där hemma. Vara med A och T utan en massa saker som sjtäl min uppmärksamhet, som Facebook och teven och tankar på arbetet. Jag längtar så otroligt mycket till vår gemensamma fem dagars semester i sommar. Då ska vi resa bort och njuta av att vara lediga tillsammans.

Det kommer att se ut ungefär såhär men med ett par extra fötter i storlek cirka 25 mellan våra fötter. (Bilden tagen 2011)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar