15 jan. 2014

Sex och karlar som känner för att skriva av sig lite och det bara blir helt fel

Charlotte levererar sin vana trogen en kommentar till något som kan vara den mest idiotiska kolumnen i Hbl sen jag började läsa tidningen. Enough said, jag vill inte tillägga något. Läs Charlottes inlägg.

Fast det måste jag få säga. Fy fan vad jag blir irriterad på Hbl för att de släpper igenom skit som Stenius kolumn. Var han berusad när han skrev den eller vad är det fråga om?

Någon kommenterade för övrigt kolumnen på Hbl.fi ungefär med orden "prostitution ska vara lagligt och den lilla kriminalitet som förekommer i anslutning till den kan polisen ta hand om". Vilken sten lever den personen under? Jag kan exempelvis hänvisa till den här sajten. Det är konstant kring 20-30 miljoner personer som lever som slavar. Största delen av dem är sexslavar. Miljoner människor varje år faller offer för sexslaveri. Det är inget man viftar bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar